Concordia: 100 tys. polis sprzedanych w systemie Rubinet
czwartek, 23 sierpnia 2012 08:29

Concordia Ubezpieczenia sprzedała za pośrednictwem systemu obsługi sprzedaży Rubinet już ponad 100 tys. polis. Obecnie w systemie zawieranych jest ok. 500 polis dziennie.

Na co dzień z Rubinetu korzysta już 1558 pośredników, którzy mają możliwość sprzedaży za jego pośrednictwem 18 produktów, m.in. ubezpieczeń nieruchomości, życiowych, rolnych, komunikacji oraz produktów bankowych. Agenci i banki a także partnerzy biznesowi coraz chętniej korzystają z systemu.

-  W bancassurance osiągnęliśmy o 56 proc. wyższą składkę przypisaną za pośrednictwem systemu niż zakładaliśmy w momencie jego wdrażania – mówi Tomasz Kromolicki, zastępca dyrektora Biura Bancassurance Concordia Ubezpieczenia.

Rubinet został wdrożony w styczniu 2011 roku. Jego nadrzędnym celem było ułatwienie pracy pośrednikom, a także skrócenie czasu przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych.
(AM, źródło: Concordia)

Concordia: 100 tys. polis sprzedanych w systemie Rubinet

Concordia Ubezpieczenia sprzedała za pośrednictwem systemu obsługi sprzedaży Rubinet już ponad 100 tys. polis. Obecnie w systemie zawieranych jest ok. 500 polis dziennie.

Na co dzień z Rubinetu korzysta już 1558 pośredników, którzy mają możliwość sprzedaży za jego pośrednictwem 18 produktów, m.in. ubezpieczeń nieruchomości, życiowych, rolnych, komunikacji oraz produktów bankowych. Agenci i banki a także partnerzy biznesowi coraz chętniej korzystają z systemu.

-  W bancassurance osiągnęliśmy o 56 proc. wyższą składkę przypisaną za pośrednictwem systemu niż zakładaliśmy w momencie jego wdrażania – mówi Tomasz Kromolicki, zastępca dyrektora Biura Bancassurance Concordia Ubezpieczenia.

Rubinet został wdrożony w styczniu 2011 roku. Jego nadrzędnym celem było ułatwienie pracy pośrednikom, a także skrócenie czasu przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych.

(AM, źródło: Concordia)

 

PZU: Adam Burak przeszedł do Grupy Lotos

Adam Burak, który w marcu zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora Biura Marketingu PZU, stanął na czele marketingu w Grupie Lotos.

Przed...


czytaj dalej

Ubezpieczenia Pocztowe: Zbigniew Pusz pełniącym obowiązki prezesa

18 lipca rady nadzorcze Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych (PTUW) oraz Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie (PTUnŻ) powierzyły...


czytaj dalej

A.M. Best: Perspektywa Lloyd’s obniżona do stabilnej

Agencja ratingowa Best dokonała rewizji perspektywy ratingów Lloyd’s i Lloyd’s Insurance Co. (Chiny) z pozytywnej do stabilnej. Jednocześnie...


czytaj dalej

Beazley Plc.: Z Londynu do Dublina

Należący do rynku Lloyd’s Beazley Plc. pracuje nad uzyskaniem europejskiej licencji dla swojego irlandzkiego podmiotu reasekuracyjnego,...


czytaj dalej

TIA Technology: Modernizacja IT – klucz do cyfrowej transformacji ubezpieczycieli

Najbliższe lata będą okresem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność...


czytaj dalej

ZRP: Ucywilizowanie rynku napraw to nawet 700 mln zł więcej w budżecie

Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) i organizacje motoryzacyjne: Polska Izba Motoryzacji, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Stowarzyszenie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl