Rynek ubezpieczeń: TP SA poszerza swoją ofertę ubezpieczeniową
środa, 25 sierpnia 2010 08:47

Od 23 sierpnia wybrane grupy klientów TP SA korzystające z abonamentu mogą skorzystać z grupowego ubezpieczenia „Bezpieczny Rachunek”. Opracowana przez PZU polisa jest kolejnym produktem ochronnym w ofercie największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce.

W nowej propozycji ubezpieczeniowej TP SA zakres ochrony obejmuje wypłatę świadczenia w przypadku śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku, śmierci w wypadku komunikacyjnym lub lotniczym oraz świadczenia w przypadku utraty pracy. W tym ostatnim przypadku musi zostać spełniony podstawowy warunek, jakim jest uzyskanie przez ubezpieczonego statusu bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych. Należy jednak podkreślić, że ochrona ubezpieczeniowa tego ryzyka zaczyna działać po upływie 60 dni od daty początku odpowiedzialności.

- W czasach niepewności o ciągłość zatrudnienia warto pomyśleć o bezpieczeństwie finansowym, które w razie utraty pracy pozwoli przetrwać ten trudny okres bez konieczności zaciągania kredytów na spłatę bieżących zobowiązań, np. rachunku telefonicznego. Taką ochronę gwarantuje ubezpieczenie „Bezpieczny rachunek” – mówi Agnieszka Gocałek, dyrektor Biura Bancassurance w PZU – „Bezpieczny rachunek” jest ubezpieczeniem, dostępnym w tej formie tylko dla abonentów TP SA. Przystąpienie do niego nie wymaga oceny stanu zdrowia zainteresowanego ubezpieczeniem oraz załatwiania dodatkowych formalności. - dodaje

Ubezpieczenie „Bezpieczny rachunek” jest dostępne w dwóch wariantach, do wyboru przez klienta:
Wariant I gwarantuje następujące sumy ubezpieczenia:
•    5 tys. zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
•    25 tys. zł w przypadku wypadku komunikacyjnego,
•    50 tys. zł w przypadku wypadku lotniczego
•    oraz 100 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy.
Wariant II gwarantuje następujące sumy ubezpieczenia:
•    10 tys. zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
•    100 tys. zł w przypadku wypadku komunikacyjnego,
•    150 tys. zł w przypadku wypadku lotniczego
•    oraz 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy.

Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek” może być zawarte na miesiąc z automatycznym odnowieniem na kolejne miesięczne okresy ubezpieczenia. Ubezpieczony może w każdym momencie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia.

Ubezpieczenie jest skierowane do wybranej grupy pełnoletnich abonentów posiadających telefon stacjonarny i korzystających z innych usług TP SA, którzy nie ukończyli 59 lat. Przystąpienie do niego jest możliwe podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem w trakcie kampanii telesprzedażowej. Warunkiem zawarcia ubezpieczenia jest złożenie przez abonenta oświadczenia woli o przystąpieniu do umowy.

Inne propozycje ubezpieczeniowe TP
Polisa „Bezpieczny rachunek” nie jest pierwszym produktem ochronnym w ofercie Grupy TP. Do tej pory jednak oferta ubezpieczeniowa była adresowana do klientów wchodzącej w skład grupy sieci komórkowej Orange. W ramach jej propozycji zostały udostępnione następujące polisy:
•    Bezpieczny Telefon - ubezpieczenie majątkowe chroniące posiadacza aparatu telefonicznego od jego kradzieży i uszkodzenia oraz kosztów nieautoryzowanych rozmów telefonicznych wykonanych w wyniku kradzieży. Opłata miesięczna dopisywana jest do faktury za usługi telekomunikacyjne. Usługa jest realizowana we współpracy z ACE European Group.
•    Bezpieczny Rachunek - ubezpieczenie na życie chroni zdolność opłacania rachunku telefonicznego z tytułu utraty pracy, czasowej lub trwałej niezdolności do pracy oraz utraty życia. Pozwala także skorzystać z ubezpieczenia na życie obejmującego ochronę od następstw nieszczęśliwego wypadku i wypadku komunikacyjnego w środkach masowej komunikacji. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ oraz MetLife UK.
•    Bezpieczne Zdrowie - ubezpieczenie hospitalizacyjne, chroniące klienta od kosztów pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Polisa dotyczy również śmierci ubezpieczonego. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ.
•    Pakiet Podróżnika - usługa ubezpieczeniowa, dzięki której klient otrzymuje dostęp do infolinii - Centrum Pomocy Generali, partnera oferty. Ubezpieczony dostanie tam przydatne informacje o kraju, do którego wyjeżdża m. in.: wymagane dokumenty i szczepienia, adresy ambasad i konsulatów, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do hoteli, rozkład jazdy środków komunikacji. W cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące we wszystkich krajach świata. Pokrywa ono koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego oraz wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią. By kupić usługę wystarczy wysłać SMS. Usługę można zamówić również będąc już za granicą.
•    Ubezpieczenie mieszkania i podróży przez SMS, WAP lub internet - wspólna usługa PTK Centertel i Generali, dzięki której można ubezpieczyć siebie oraz innych uczestników wyjazdu zagranicznego, a także mieszkanie na czas wyjazdu. Jest adresowana do klientów abonamentowych Orange, którzy często podróżują i organizują wyjazdy zagraniczne we własnym zakresie. Korzystając z niej klienci wykupują ubezpieczenie turystyczne obowiązujące poza granicami Polski - we wszystkich krajach świata. Otrzymują także dostęp do wielu przydatnych informacji o kraju, do którego się wybierają.

Ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia i usług świadczonych w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem ubezpieczonego za granicą, koszty powrotu do kraju a jeśli to konieczne, transportu do placówki medycznej. Obejmuje także następstwa nieszczęśliwych wypadków, w tym związane z amatorską jazdą na nartach lub snowboardzie. Z kolei ochrona ich lokum obejmuje następujące ryzyka: pożar i inne zdarzenia losowe, kradzież z włamaniem, rabunek i dewastacja, oraz odpowiedzialność cywilna (OC)
Z jednego numeru telefonu można wykupić ubezpieczenie nawet dla pięciu osób a maksymalny okres ochrony wynosi 30 dni dla każdej z nich. Dzienny koszt ubezpieczenia jest automatycznie dopisywany do rachunku telefonicznego abonenta.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: PZU, gu.com.pl, Orange)

 

Comperia.pl: Daniel Palak na czele obszaru ubezpieczeń

Do zespołu Comperia.pl dołączył Daniel Palak, który jako dyrektor zarządzający jest odpowiedzialny za dalszy rozwój jednego z kluczowych dla...


czytaj dalej

Piotr Kuszewski pokieruje April

Piotr Kuszewski, prezes TFI BGK, został dyrektorem polskiego oddziału April oraz szefem na region Europy Centralnej nadzorującym działalność...


czytaj dalej

AXA: Nabycie udziałów w Africa Re

Europejski ubezpieczyciel AXA nabył 7% udziałów Africa Reinsurance Company (Africa Re) za 61 mln dol. Transakcja zgodna jest z realizowaną przez...


czytaj dalej

Coface: Ryzyko pogłębienia się recesji w Rosji

W wyniku kryzysu politycznego cierpi zarówno ukraińska, jak i rosyjska gospodarka. Perspektywa recesji staje się dla Kremla coraz bardziej...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Optymizm nie powrócił

Wydarzenia minionego tygodnia nie poprawiły niezbyt optymistycznego nastroju, jaki zapanował w branży asekuracyjnej po ogłoszeniu konsultacji...


czytaj dalej

Pomoc od Volvo i Mondial Assistance

Startuje polska wersja systemu Volvo On Call, który pomoże w samoczynnym wezwaniu pomocy drogowej i pogotowia w razie wypadku czy zdalnie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl