Rynek ubezpieczeń: TP SA poszerza swoją ofertę ubezpieczeniową
środa, 25 sierpnia 2010 08:47

Od 23 sierpnia wybrane grupy klientów TP SA korzystające z abonamentu mogą skorzystać z grupowego ubezpieczenia „Bezpieczny Rachunek”. Opracowana przez PZU polisa jest kolejnym produktem ochronnym w ofercie największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce.

W nowej propozycji ubezpieczeniowej TP SA zakres ochrony obejmuje wypłatę świadczenia w przypadku śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku, śmierci w wypadku komunikacyjnym lub lotniczym oraz świadczenia w przypadku utraty pracy. W tym ostatnim przypadku musi zostać spełniony podstawowy warunek, jakim jest uzyskanie przez ubezpieczonego statusu bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych. Należy jednak podkreślić, że ochrona ubezpieczeniowa tego ryzyka zaczyna działać po upływie 60 dni od daty początku odpowiedzialności.

- W czasach niepewności o ciągłość zatrudnienia warto pomyśleć o bezpieczeństwie finansowym, które w razie utraty pracy pozwoli przetrwać ten trudny okres bez konieczności zaciągania kredytów na spłatę bieżących zobowiązań, np. rachunku telefonicznego. Taką ochronę gwarantuje ubezpieczenie „Bezpieczny rachunek” – mówi Agnieszka Gocałek, dyrektor Biura Bancassurance w PZU – „Bezpieczny rachunek” jest ubezpieczeniem, dostępnym w tej formie tylko dla abonentów TP SA. Przystąpienie do niego nie wymaga oceny stanu zdrowia zainteresowanego ubezpieczeniem oraz załatwiania dodatkowych formalności. - dodaje

Ubezpieczenie „Bezpieczny rachunek” jest dostępne w dwóch wariantach, do wyboru przez klienta:
Wariant I gwarantuje następujące sumy ubezpieczenia:
•    5 tys. zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
•    25 tys. zł w przypadku wypadku komunikacyjnego,
•    50 tys. zł w przypadku wypadku lotniczego
•    oraz 100 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy.
Wariant II gwarantuje następujące sumy ubezpieczenia:
•    10 tys. zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
•    100 tys. zł w przypadku wypadku komunikacyjnego,
•    150 tys. zł w przypadku wypadku lotniczego
•    oraz 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy.

Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek” może być zawarte na miesiąc z automatycznym odnowieniem na kolejne miesięczne okresy ubezpieczenia. Ubezpieczony może w każdym momencie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia.

Ubezpieczenie jest skierowane do wybranej grupy pełnoletnich abonentów posiadających telefon stacjonarny i korzystających z innych usług TP SA, którzy nie ukończyli 59 lat. Przystąpienie do niego jest możliwe podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem w trakcie kampanii telesprzedażowej. Warunkiem zawarcia ubezpieczenia jest złożenie przez abonenta oświadczenia woli o przystąpieniu do umowy.

Inne propozycje ubezpieczeniowe TP
Polisa „Bezpieczny rachunek” nie jest pierwszym produktem ochronnym w ofercie Grupy TP. Do tej pory jednak oferta ubezpieczeniowa była adresowana do klientów wchodzącej w skład grupy sieci komórkowej Orange. W ramach jej propozycji zostały udostępnione następujące polisy:
•    Bezpieczny Telefon - ubezpieczenie majątkowe chroniące posiadacza aparatu telefonicznego od jego kradzieży i uszkodzenia oraz kosztów nieautoryzowanych rozmów telefonicznych wykonanych w wyniku kradzieży. Opłata miesięczna dopisywana jest do faktury za usługi telekomunikacyjne. Usługa jest realizowana we współpracy z ACE European Group.
•    Bezpieczny Rachunek - ubezpieczenie na życie chroni zdolność opłacania rachunku telefonicznego z tytułu utraty pracy, czasowej lub trwałej niezdolności do pracy oraz utraty życia. Pozwala także skorzystać z ubezpieczenia na życie obejmującego ochronę od następstw nieszczęśliwego wypadku i wypadku komunikacyjnego w środkach masowej komunikacji. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ oraz MetLife UK.
•    Bezpieczne Zdrowie - ubezpieczenie hospitalizacyjne, chroniące klienta od kosztów pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Polisa dotyczy również śmierci ubezpieczonego. Usługa jest realizowana wspólnie z MetLife TUnŻ.
•    Pakiet Podróżnika - usługa ubezpieczeniowa, dzięki której klient otrzymuje dostęp do infolinii - Centrum Pomocy Generali, partnera oferty. Ubezpieczony dostanie tam przydatne informacje o kraju, do którego wyjeżdża m. in.: wymagane dokumenty i szczepienia, adresy ambasad i konsulatów, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do hoteli, rozkład jazdy środków komunikacji. W cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące we wszystkich krajach świata. Pokrywa ono koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego oraz wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią. By kupić usługę wystarczy wysłać SMS. Usługę można zamówić również będąc już za granicą.
•    Ubezpieczenie mieszkania i podróży przez SMS, WAP lub internet - wspólna usługa PTK Centertel i Generali, dzięki której można ubezpieczyć siebie oraz innych uczestników wyjazdu zagranicznego, a także mieszkanie na czas wyjazdu. Jest adresowana do klientów abonamentowych Orange, którzy często podróżują i organizują wyjazdy zagraniczne we własnym zakresie. Korzystając z niej klienci wykupują ubezpieczenie turystyczne obowiązujące poza granicami Polski - we wszystkich krajach świata. Otrzymują także dostęp do wielu przydatnych informacji o kraju, do którego się wybierają.

Ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia i usług świadczonych w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem ubezpieczonego za granicą, koszty powrotu do kraju a jeśli to konieczne, transportu do placówki medycznej. Obejmuje także następstwa nieszczęśliwych wypadków, w tym związane z amatorską jazdą na nartach lub snowboardzie. Z kolei ochrona ich lokum obejmuje następujące ryzyka: pożar i inne zdarzenia losowe, kradzież z włamaniem, rabunek i dewastacja, oraz odpowiedzialność cywilna (OC)
Z jednego numeru telefonu można wykupić ubezpieczenie nawet dla pięciu osób a maksymalny okres ochrony wynosi 30 dni dla każdej z nich. Dzienny koszt ubezpieczenia jest automatycznie dopisywany do rachunku telefonicznego abonenta.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: PZU, gu.com.pl, Orange)

 

Link4: Nowi menedżerowie w pionie direct

Pierwsze zmiany personalne w Link4 po zakupie firmy przez PZU SA. Lider segmentu direct zapowiada, że to dopiero początek ruchów kadrowych.

24...


czytaj dalej

Marcin Warszewski dyrektorem generalnym Liberty Direct

Liberty Direct nominowała nowego dyrektora generalnego. Został nim Marcin Warszewski, dotychczasowy dyrektor ds. Techniki Ubezpieczeniowej. Będzie...


czytaj dalej

Turcja: Euler Hermes doceniony za znajomość lokalnego rynku

Odział Euler Hermes w Turcji został wybrany przez „Global Banking & Finance Review” jedną z najważniejszych niezależnych instytucji finansowych w...


czytaj dalej

Wielka Brytania: Przejrzystość zasad w trosce o klienta

Stowarzyszenie Ubezpieczycieli Brytyjskich (ABI) ogłosiło, że wystosowało pismo do brytyjskiego nadzoru nad prawidłowością prowadzenia usług...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wyniki i personalia

W te wakacje karuzela kadrowa dość długo stała w miejscu. Z tygodnia na tydzień kręci się jednak coraz szybciej.

W ostatnich dniach dość...


czytaj dalej

Signal Iduna: Coraz lepszy wynik finansowy

W pierwszej połowie tego roku Signal Iduna wyraźnie poprawiła swój wynik finansowy w stosunku do analogicznego okresu 2013 r. Do końca roku...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl